2024-12-08 10:00 Előtér
Sándor Ildikó
A jegyregisztráció menete
Online közvetítéseinkre itt regisztrálhatók az ingyenes jegyek: https://online-nemzetitancszinhaz.jegy.hu/
A streamelt előadásokra jegyet a jegyvásárló oldalon regisztrált felhasználók tudnak igényelni. Aki az online-nemzetitancszinhaz.jegy.hu oldalon egyszer már regisztrált, bejelentkezés után tud jegyet vásárolni.
Aki még nem regisztrált, új felhasználóként így tud jegyet regisztrálni:
Videós tutorial:
FIGYELEM! A streamelt tartalom megtekintéséhez szükséges jogosultság felhasználói fiókhoz kötődik! Ha több jegyet regisztrál, más felhasználói fiókból nem elérhető az előadás.
Technikai segítséget az Interticket ügyfélszolgálatán kaphatnak: online@interticket.hu vagy chaten.
Tudnivalók a stream-közvetítésről
A jegyregisztrációkor e-mailben érkezik egy link, amellyel az előadás a kezdési időponttól elérhetővé válik. Amennyiben nem találja a linket, a https://online-nemzetitancszinhaz.jegy.hu/ oldalon a regisztrációkor megadott fiókadatokkal bejelentkezve az előadás melletti, aktív adás esetén vibráló piros kamera-ikonra kattintva is elindítható az előadás.
Az előadás csak pontosan a megadott kezdési időponttól (GMT+1) lesz látható a linken.
Előfordulhat, hogy az időeltolódás miatt néhány perccel később élesedik a link. Frissítse böngészőjét!
Mindenképp azon az eszközön jelentkezzen be az online-nemzetitancszinhaz.jegy.hu oldalra, amelyről nézni kívánja az előadást.
Az okostelevíziók böngészője nem mindig játssza le megfelelően az előadást. Amennyiben televízión kívánja nézni a közvetítést, javasoljuk a stream indítását laptopon. A laptop HDMI-kábellel összeköthető a televízióval.
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK/FAQ
Jegyvásárláshoz / esemény megtekintéséhez szükséges regisztrálnom?
- Igen. Regisztráció nélkül nem lehetséges a jegyigénylés és az előadások megtekintése. Hiába regisztrál egy felhasználó több jegyet, más felhasználói fiókhoz nem tudja hozzárendelni a jegyeket, más fiókból nem lehet megnézni az előadást.
Igényelhetek-e egyszerre több jegyet?
- Több előadásra egy-egy jegyet igen, de egy előadásra több jegyet nem (hiszen mindegyik jegyhez külön fiókra van szükség).
Elfogyott a jegy. Hogy lehet ez?
- A szerzői jogdíjak és a szerverkapacitás biztonsága miatt 400 főre korlátozzuk a jegyvásárlást. Ha ez elfogy, az adott jegyvásárlás lezárul.
Nem kaptam meg a videó linkjét tartalmazó levelet.
- Várj pár percet, mert a küldés is valamennyi időbe telhet a leterheltségtől függően. Ha még mindig nem érkezett meg, akkor nézd meg a spam és promóciós mappád is. Ha így sem találod, kérjük, írj nekünk chaten ide kattintva vagy küldj levelet az online@interticket.hu e-mail címre.
Mikor kezdődik / meddig tart az előadás?
- Az előadást a meghirdetett kezdési időponttól tudod megtekinteni. Az esemény élő közvetítés, valós időben történik a sugárzás, így a közvetítés utólagos megtekintésére nincs mód! Ha később indítod, akkor az előadás közben fogsz bekapcsolódni, tehát a korábbi részt már nem lesz módod megtekinteni. Az előadás végén a közvetítés megszűnik. Ezért javasoljuk, hogy a meghirdetett kezdési időpont előtt 30 perccel jelentkezz be a fiókodba, hogy ne maradj le semmiről.
Hogyan menthetem le az előadást a gépemre? Letölthetem a videót?
- Erre nincs lehetőség, és jogilag sem megengedett.
Mit kell csinálni a kapott linkkel?
- A kezdési időpont után rá kell kattintani, a link a megfelelő oldalra vezet. Ha nincs bejelentkezve, be kell jelentkezni a vásárláskor használt adatokkal. Az előadás időpontja és címe mellett vibráló kamera ikon jelzi, hogy az adott produkció adásban van.
Nézhetem-e televízióról az előadást?
- Amennyiben van webböngésző a televízión, és be tud vele lépni az Interticket-rendszerbe, továbbá a televízió támogatja a használt formátumot, igen. Sajnos azonban nem minden okostelevízió képes feldolgozni a használt médiatartalom-formátumot. A Chromecast technológiát az Interticket nem támogatja. Mindezen lehetőségek hiányában a számítógép HDMI-kábellel összeköthető a televízióval.
Problémám van a lejátszással (akadozik, nem indul)
Bízunk benne, hogy sikerül elindítanod az előadást. Ha a hiba továbbra is fennáll, akkor kérjük, írj nekünk chaten ide kattintva vagy küldj levelet az online@interticket.hu e-mail címre.
Problémám van, amire nem kaptam választ. Ki tud segíteni?
- Technikai probléma esetén az Interticket ügyfélszolgálatához fordulhat chaten vagy emailben, az online@interticket.hu email címen.